کدام بهتر است؟ متون تبلیغاتی کوتاه یا بلند؟
پاسخ دادن به این سؤال جای بحث بسیاری دارد؛ اما مشخصترین جوابی که میتوانیم بدهیم این است که:
به عوامل مختلفی بستگی دارد.
نوع محصول، بازار هدف، رسانۀ تبلیغاتی، هدف از تبلیغ و پارامترهای دیگر، عواملی هستند که طول یک آگهی تبلیغاتی را تعیین میکنند.
در اینجا به ۳ پارامتر مهم اشاره میکنیم:
قیمت: هر چه قیمت محصولی بیشتر باشد، نیازمند آگهی تبلیغاتی طولانیتری است. چراکه برای اثبات دلایل قیمت بالا در کالای موردنظر و همچنین برای اقناع مخاطب، به کلمات بیشتری نیاز دارید.
یک استکان چای داغ تبلیغاتی ,قیمت ,آگهی تبلیغاتی ,تبلیغاتی کوتاه منبع
درباره این سایت