کدام بهتر است؟ متون تبلیغاتی کوتاه یا بلند؟

پاسخ دادن به این سؤال جای بحث بسیاری دارد؛ اما مشخص‌ترین جوابی که می‌توانیم بدهیم این است که:

به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

نوع محصول، بازار هدف، رسانۀ تبلیغاتی، هدف از تبلیغ و پارامترهای دیگر، عواملی هستند که طول یک آگهی تبلیغاتی را تعیین می‌کنند.

 

در اینجا به ۳ پارامتر مهم اشاره می‌کنیم:

 

قیمت: هر چه قیمت محصولی بیشتر باشد، نیازمند آگهی تبلیغاتی طولانی‌تری است. چراکه برای اثبات دلایل قیمت بالا در کالای موردنظر و همچنین برای اقناع مخاطب، به کلمات بیشتری نیاز دارید.

 



یک استکان چای داغ تبلیغاتی ,قیمت ,آگهی تبلیغاتی ,تبلیغاتی کوتاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ه خاله navide هر چی که بخوای مجله خرید تو - راهنمای خرید فروش فلزیاب فیتز جرالد | 09197977577 تخفیف دونی آموزش و آشنایی با زبان های برنامه نویسی و گرافیک در بهشت مهندسی ساختمان | مهندسی عمران | نقشه کشی